צחי הלקוח יצר קשר עם המוקד על מנת להודות לשירות שקיבל מהמכונאי טוני חיפאוי. צחי אמר שעבר עליו יום לא קל וטוני המכונאי הגיע מהר עם חיוך, היה מקצועי ונתן הרגשה טובה.

איש הקשר איתי פנה אלינו בהבעת שביעות רצון רבה כלפי השירות שקיבל מהמכונאי חסן אבו עשיבה ושיבח אותו לטובה וציין בפניי שהוא מקצוען, תותח על ושיש לי ידיי זהב.

דניאל פלד הלקוח, העביר מייל ללשכת שגריר ובו הוא מודה על השירות שנתן המכונאי ניקיטה אישמולין: שלום רב, ברצוני לציין את איכות השירות שלכם ורמתו המקצועית/אנושית של הבחור שהגיע אי אתמול, בתאריך 12/07/2020 הרכב שלנו נתקע בחניון, הבוקר פגשתי את נהג רכב החילוץ שהגיע בניסיון להוציא את הרכב אל מחוץ לחניון המקורה כדי לאפשר את גרירתו אל המוסך הנהג, בחור צעיר בשם ניקיטה, ניסה הכל כדי להניע את הרכב ואף התייעץ עם נציג נוסף מחברתכם אך ללא הועיל. הוא לא ויתר לרגע ולבסוף אך התחבר לרכב שלי בעזרת רצועה ומשך אותי אל מחוץ לשטח המוקרה כדי לאפשר גישה למשאית הגרר, כל זאת בארשת רצינית, נעימה ומקצועית. לצערי חסרה הגישה והרצינות הזו במחוזותינו ונעים ומרענן היה לפגוש בה מצד העובד ניקיטה, המועסק על ידכם. הבחור, בעל תודעת שירות הראויה לציון לשבח.

ליז הלקוחה העבירה משוב תודה דרך הפייסבוק: מדובר בנציגת השירות אורלי איפרגן, רוצה לשבח נציגה שלכם בשם אורלי, נציגה סבלנית, אכפתית ובאמת היה חשוב לה לעזור לי אתמול כשפניתי אליכם כן ירבו נציגות כאלה, מהממת ואגב, הגרר הגיע אחרי שעה וחצי אז תודה רבה לכם! אחלה שירות.

אינה הלקוחה יצרה קשר עם המוקד על מנת לשבח לטובה את המכונאי סמי עמירם, שהיה אצלה. הלקוחה מציינת שהוא נעים הליכות ואדיב ומקצועי מאוד מקסים, ומאוד שמחה לקבל ממנו שירות. הלוואי שהיו עוד אנשים כמוהו, מעוניינת שיגיע לידי מנהליו ולידיעה.

הלקוחה אביב ביקשה להודות על השירות שנתנה נציגת השירות יפה אברמוב. נתנה שירות מעולה, עמידה בזמנים כפי שנציגת השירות יפה הבטיחה לי, יפה עשתה הכל כמו שצריך, הלקוחה רוצה להגיש שהלוואי שירבו כמוה.

שרית הלקוחה שלחה מייל תודה על השירות שקיבלה מהמכונאי יחיא קונטר ונציג השירות עידו רוזנבאום ברצוני לציין שני נותני שירות מעולים משגריר, הראשון המוקדם הטלפוני, שהיה מאוד שירותי, עם חוש הומור ומאוד מרגיע. במצבים כאלה, דמות מרגיעה זה הדבר כמעט הכי חשוב , האיש השני הוא יחיא, נהג רכב הגרר, יחיא היה מאוד נחמד, שירותי, וגם הגדיל ראש בטיפול. הלילה הזה היה אחד הלילות הקשים שעברתי, ואם לעבור לילה כזה אז טוב שזה עם הצוות של שגריר שתמך ועזר לי כל כך.

הלקוח רוצה להודות לנציג השירות פאולוס גברייסוס על שירות סבלני, יחס טוב ואנושי, והמון כבוד וביקש לציין כי פאולוס אמר ללקוח "אני לא אלך הביתה עד שאני אדע שהמכונאי הגיע." ומבקש לשבח את אלי כורם על מקצועיות.