איתי הלקוח פנה למוקד טלפונית על מנת להודות על השירות שנתן רמי עטילה , שירות מעולה.

אליהו הלקוח יצר קשר לאחר שקיבל שירות מדיאב פריד וביקש לשבח אותו . הלקוח מסר כי 70 שנה לא ראה איש שירות למופת כמותו וביקש לידע את הנהלה. אמר כי בזכות אנשים כמו פריד הוא שמח שהוא מנוי אצלנו בשגריר.

לימור הלקוחה רוצה להודות על השירות שלנו, על המענה ועל הזמן ההגעה המהיר. בנוסף, רוצה להודות לראובן זאג איש השירות ,  על כך שטיפל ברכב בצורה מקצועית ועזר לה להוריד לחץ.

גדעון הלקוח  ביקש להודות לאיש השירות , עבאדללה חוסרי ,על מתן שירות מקצועי והמהיר . הלקוח מסר   שהבחור מקצועי ואדיב ובן אדם נפלא. שמח לקבל שירות ומאוד מודה לו על כך.

אביבה הלקוחה ביקשה  למסור שאיש השירות מוחמד סלמן המקסים היה אצלה ונתן שרות יוצא מן  הכלל. הלקוחה ציינה  שלמרות החום הכבד והעובדה , שסלמן היה  בצום לא מנעו ממנו להיות אנושי, מקסים ובעל לב ענק!!! הלקוחה מוסרת את תודתה והתפעלותה משרות יוצא דופן במיוחד.

הלקוח העביר מייל שבו הוא משבח את השירות שנתן בני שם טוב, שלום לשגריר  שלשום הזמנתי תיקון מכם, הגיע עובד בשם בני שהיה ראש גדול, הפגין  חריצות, אדיבות ,סייע ככל שניתן באמת אחלה בן אדם, אנא תודו לו בשמי זיו פידרר.